Descrierea cursului

Repere din continutul programului

  • Cei 4 I - Intampina, Intreaba, Influenteaza, Inchide –: o formula puternica pentru planificarea si interactiunea de succes cu un client, fata in fat
  • Modelul de motivare a clientului –castiga incredere in tine si comunica clientilor beneficiile produselor si serviciilor tale folosind tehnici de influentare si factori motivationali
  • Excelenta in comunicare este imperativa de-a lungul scurtei interactiuni cu clientul
  • Programul permite participantilor sa exerseze fiecare tehnica, etapa dupa etapa, primind feedback si fiind evaluati atat de catre colegi cat si de trainer

Beneficii

  • Primesti feedback referitor la prima impresie - modul în care te percep ceilalti
  • Intelegi si dezvolti atitudinea caracterizata prin cei 5P: proactiv, progresiv, profesional, performant si pozitiv
  • Evaluezi diferitele modalitati de comunicare pentru a convinge si influenta
  • Obtii informatii relevante – intelegi mixului de motive ce motiveaza un potential client sa acccepte oferta: castigul, economisirea, utilitatea, siguranta, placerea, loialitatea, mandria, invidia, teama.  Apoi iti adaptezi oferta pentru a satisface nevoile pe care le-ai identificat
  • Raspunzi in mod profesionist la obiectiile clientului
  • Relationezi cu clientii dificili
  • Obtii acordul si inchizi vanzarea intr-un mod profitabil – inveti sa recunosti “semnalele de cumparare” care vin din partea clientului si cum sa le folosesti pentru a obtine acordul de finalizare a vanzarii
  • Loializarea clientilor - cum sa le oferi mai mult decat se asteapta
Despre curs
Durata: 
2 zile
Trainer: 
Calin Gligorea
Locul desfasurarii: 
Bucuresti sau orice alt loc, in functie de nevoile clientilor nostri
Sunt incluse: 
Materialele de training, diplome