Descrierea cursului

Repere din continutul programului

  • Contactul cu fiecare client trebuie sa fie o experienta de succes
  • Cresterea increderii in sine in timpul comunicarii cu clientii
  • Intelegerea modului in care clientii cumpara si care este procesul de vanzare adecvat ciclului de cumparare
  • Metode pentru depasirea rezistentei clientilor
  • Crearea unei prime impresii bune; cum deschidem o intalnire in mod profesionist

Beneficii

  • Intelege corect nevoile clientilor tai si alege produsele/serviciile care li se potrivesc
  • Recunoasterea loialitatii si a oportunitatilor de cumparare – cum actionezi tinand cont de acestea
  • Atragerea si mentinerea atentiei clientilor
  • Discuta afaceri intr-o maniera deschisa si relaxata
  • Aduna informatii intr-un mod eficient, plecand de la nevoile/asteptarile clientilor tai
  • Adreseaza intrebari deschise si asculta activ – sumarizeaza discutiile, ia notite eficiente
  • Depaseste obiectiile – construieste o „banca de obiectii” si pregateste raspunsuri adecvate
  • Mentine-i informati pe oamenii importanti – cine si ce trebuie sa stie? 
Despre curs
Durata: 
2 zile
Locul desfasurarii: 
Bucuresti sau orice alt loc, in functie de nevoile clientilor nostri
Sunt incluse: 
Materialele de training, diplome