HR ACADEMY 2019

6-7feb2019

HR Business Partner

Pentru a creste atat calitatea serviciilor cat si suportul si impactul lor in business, departamentele HR trebuie sa se reinveteze continuu, sa se transforme si sa se adapteze la cerintele actuale ale mediului de business.

Cea mai mare oportunitate este ca profesionistul HR sa devina un real Partener de Business, aceasta fiind modalitatea prin care HR-ul poate aduce valoare adaugata intr-o organizatie.

Acest curs ii ajuta pe participanti sa inteleaga importanta HR Business Partner, sa afle care sunt competentele si abilitatile necesare si care este drumul pe care un specialist HR trebuie

sa il parcurga pentru a fi perceput ca un veritabil Partener de Business in cadrul organizatiei.

Studii de caz, discutii moderate de catre trainer, exercitii si experienta reala de business sunt instrumentele folosite pentru intelegerea si insusirea conceptelor.

 

Repere din continutul workshopului:

•       tendinte si prioritati in managementul resurselor umane si impactul acestora asupra mediului organizational;

•       evolutia modelelor de HR Business Partenr; cele patru roluri ale HR Business Partner-ului și tensiunile inerente in alocarea și gestionarea timpului și a efortului pentru îndeplinirea eficienta a fiecare rol;

•       asteptarile managementului de linie de la HR; importanta cunoasterii elementelor cheie din modelul de business al companiei

•       competentele si aptitudinile critice pentru rolul de HR Business Partner și impactul acestora asupra eficacitatii suportului acordat managementului de linie;

•       capacitatea de a influenta – esentiala pentru succesul unui HR Business Partner;

•       alinierea priorităților de resurse umane la strategia de afaceri;

•       utilizarea indicatorilor de performanta pentru decizii de HR fundamentate

•       elaborarea unui plan individual de dezvoltare (PDP) pentru imbunatatirea nivelului competentelor critice

 

Recomandat pentru:

  • Manageri, specialisti si generalisti HR  

Metode de invatare:

  • Folosim metode interactive, care includ exercitii individuale si de grup
  • Prezentam studii de caz si exemple relevante
  • Simulari de business
Trainer

Florin are o experienta de peste 17 ani in managementul resurselor umane, timp in care a lucrat ca manager de resurse umane in companii din diverse industrii, din telecom, FMCG, productie, si energie. A condus proiecte complexe de schimbare organizationala in companii cu peste 3000 de oameni si a finalizat cu succes cel mai mare proces de transformare organizationala in sectorul electric. A avut de administrat bugete de peste 100 de milioane de euro si a condus echipe de peste 50 de oameni.

Fiind expus la o gamă completă de activități de resurse umane, in mai multe industrii, expertiza lui acopera atat ​​perioadel de creștere ridicată, cat si proiecte de eficientizare

Florin este absolvent al programului ExecutiveMBA derulat de ASEBUSS & Kennesaw Kennesaw State University si are un Masterat in Psihologie Organizațională si Economica la Universitatea din București. De asemenea, si-a finalizat programul de certificare in coaching la scoala fondata de Sir John Whitmore - Performance Performance Consultants International, Londra.

Investitie / participant
Info

Sediul Cteam, Calea Grivitei, Nr. 8-10, Etaj 1 Bucuresti, sector 1

Pachetul de curs include: materiale tiparite, pranz, pauze de cafea, diplome de participare

20-21feb2019

Compensare & Beneficii

Atragerea oamenilor potriviti intr-o organizatie este un proces pe care departamentul HR il realizeaza cu mult talent, folosind abilitati specifice. Retentia acestor oameni se realizeaza insa pe baza unui sistem de compensare & beneficii competitiv si foarte bine definit. Cursul isi propune sa ofere specialistilor o mai buna intelegere a valorii unui astfel de sistem si, in acelasi timp, sa le ofere cunostintele, instrumentele, metodele, sfaturi si mici trucuri (tips & tricks) care sa ii ajute sa diferentieze compania angajatoare pe piata si sa creasca rata de retentie a angajatilor. Aceste cifre vor fi mai mult decat evidente in bilantul de sfarsit de an al companiei!

Prin intermediul acestui workshop, participantii vor:

  • Intelege importanta unui sistem de remunerare si componentele acestuia.
  • Invata si pune in aplicare pasii necesari pentru construirea unui sistem de remunerare.
  • Invata cum sa creeze un studiu de business pentru oricare dintre elementele financiare sau non-financiare ale pachetului de Remunerare Totala (din 3 perspective esentiale: angajator, a angajat, actionari/ buget).
  • Afla cum sa evalueze un sistem de remunerare.
  • Analiza Indicatorii de Performanta (KPI) folositi in Comp & Ben.

Recomandat pentru:

  • Manageri, specialisti si generalisti HR
  • Managerii care doresc sa inteleaga importanta sistemului de Comp & Ben Repere din agenda workshopului:
  • Legislatie;
  • Definirea Sistemului Total de Recompensare (Total Rewards) – cum realizam legatura dintre strategia de business si comportamentele angajatilor;
  • Sistem Total de Recompensare (Total Rewards) – toate elementele incluse in pachetul de compensare, in plus fata de pachetul de remunerare;
  • Procese tehnice (evaluarea pietei, evaluarea indivizilor, evaluarea posturilor, folosirea rezultatelor evaluarii posturilor in analiza echitatii interne - metode), idei si sfaturi pentru dezvoltarea unui sistem de remunerare;
  • Componentele sistemului de remunerare (salariu de baza, bonusuri variabile, etc. – mix de teorie si exercitii/aplicatii practice);
  • Analiza compensarii – intern & piata (utilizarea datelor din piata pentru analizarea competitivitatii externe).

Metode de invatare:

  • Folosim metode interactive, care includ exercitii individuale si de grup.
  • Prezentam studii de caz si exemple relevante.
  • Simulari de business (grile salariale, matrice Comp&Ben).
  • Materiale tiparite.
Trainer
Oana Botolan

Oana Botolan este South East Europe Managing Partner, Cteam Romania - Oana are o experienta de peste 10 ani in conceperea, personalizarea si implementarea programelor de compensatii si beneficii pentru companii mari si medii din diferite arii de activitate. De peste 5 ani coordoneaza organizarea de studii salariale, evaluari de posturi si proiecte de job grading pentru mai mult de 200 de companii multinationale si locale.

Investitie / participant
Info

Sediul Cteam: Calea Grivitei 8 - 10, etaj 1, sector 1, Bucuresti

2 zile

Pachetul de curs include: materiale tiparite, pranz, pauze de cafea, diplome de participare.

13-14mar2019

Excel for HR

Excel pentru specialisti in HR – de la imblanzirea cifrelor la prezentarea unor concluzii de impact

Avem nevoie de analiza datelor in absolut toate domeniile HR: in recrutare, avem de calculat early attrition, de urmarit baze de date si bugete; in training trebuie sa legam rezultatele de la evaluarea performantei/potentialului sau macar cererile managerilor in situatii consolidate, usor de urmarit si apoi de cuantificat; in Comp & Ben suntem ingropati in cifre si analize de echitate interna sau si mai frumos, analize fata de piata externa. Totul culmineaza cu bugetare si forecast, unde colectam date din multiple surse si le impachetam in formate logice si usor de urmarit.

Noi chiar credem ca un bun HR este un super-erou, iar una dintre puterile de baza este cea care ne permite jonglarea si usurinta lucrului cu cifrele.

Avem sisteme, avem softuri, dar in majoritatea cazurilor tot in Excel ne jucam.

Cat de usor ne este, cat de bine ne iese – de asta depinde atat lungimea orelor petrecute la tastatura, cat si valoarea pe care o generam.

Cursul isi propune sa usureze lucrul cu Excelul, prin invatarea unor comenzi si formule care va vor fi extrem de utile in ceea ce faceti zilnic. Nu este un curs de Excel standard, este special conceput pentru nevoile din HR si tipul de analize si rapoarte pe care le facem in aceasta meserie. Si, in plus, pentru ca procesul nu se incheie cu salvarea unui fisier mare in excel, ci cu o prezentare concisa si clara, abordam si tehnici de filtrare si prezentare a datelor cu impact si de interes pentru oricine – grafice si tips & tricks in power point.

Prin intermediul acestui workshop, participantii vor:

  •  Invata cum sa isi pregateasca datele in mod cat mai eficient
  • Intelege mecanismele formulelor si functiilor logice si scopul utilizarii lor
  • Aplica operatiuni de formatare conditionata pentru a evidentia datele de interes
  • Intelege mecanismele formulelor matriciale
  • Invata sa foloseasca instrumente de analiza si sumarizare a datelor (tabele pivot)
  • Invata cum sa foloseasca rapoartele de scenarii pentru bugetare si cum poate fi afectat rezultatul de valorile de intrare
  • Invata sa creeze si sa personalizeze rapoartele in functie de nevoile auditoriului
  • Jongla cu tipuri diferite de grafice si vor intelege cand sa foloseasca graficul potrivit
  • Parcurge top 10 tips&tricks pentru transpunerea informatiilor din Excel in prezentari atractive si clare

Recomandat pentru:

  • Manageri, specialisti si generalisti

HR Metode de invatare:

  • Plecam de la nevoile si situatiile concrete ale participantilor
  • Folosim fisiere de lucru concrete pentru fiecare din ariile de HR (payroll, Comp & Ben, recrutare, training, development, bugetare, sondaje, assessment & development centre, etc.)
  • Folosim metode interactive, care includ exercitii individuale si de grup.
  • Prezentam exemple relevante.
  • Materiale tiparite.
Trainer
Alina Costescu

Alina are o experienta de peste 5 ani in consultanta si training in proiecte de planificare strategica, bugetare si raportare, analiza financiara, dezvoltare de echipe si setare de obiective precum si revizuirea si optimizarea proceselor interne ale companiilor. De peste 3 ani Alina a creat si livrat programe de training pe teme de Change Management, Comunicare, Planificare si Bugetare, MS Office.

Investitie / participant
Info

Sediul Cteam: Calea Grivitei 8 - 10, etaj 1, sector 1, Bucuresti

2 zile

Performanta unei companii tine, in buna masura, de capacitatea managementului de a focaliza intreaga energie a colaboratorilor catre obiectivele strategice. Un sistem eficient de Management al Performantei este cheia multor activitati de resurse umane, asigurand coerenta in distribuirea recompenselor, crearea unor planuri de dezvoltare adecvate, etc. 

Cursul isi propune sa ofere specialistilor o mai buna intelegere a valorii unui astfel de sistem si, in acelasi timp, sa le ofere cunostintele, instrumentele, metodele, sfaturi si mici trucuri (tips & tricks) care sa ii ajute sa implementeze un sistem de Evaluare a Performantei adaptat nevoilor companiei si contextuui organizational in care isi desfasoara activitatea.

Prin intermediul acestui workshop, participantii vor:

  • Intelege importanta unui sistem eficient de Evaluare a Performantei
  • Intelege paradigmele care stau in spatele diverselor modele de evaluare a performantei si aplicabilitatea lor in contextul organizational
  • Invata si pune in aplicare pasii necesari pentru construirea unui sistem de Evaluare a performantei care sa intareasca alinierea strategica in cadrul companiei
  • Invata si exerseaza practicile corecte de management al ciclului de evaluare a performantei evaluare si feed-back

Recomandat pentru:

  • Manageri HR, specialisti HR si generalisti HR
  • Manageri care doresc sa inteleaga si sa imbunatateasca modul in care gestioneaza performanta colaboratorilor

Repere din agenda workshopului:

Ziua  1 (HR & manageri de linie): Teoria care creeaza mindset-uri

  • Sistemul de management al performantei si rolul sau in ecosistemul resurselor umane.
  • Cantitativ vs. calitativ:
    • MBO (management prin obiective) vs. BARS (scale de evaluare cu ancore comportamentale)
    • Abordarea 9-box
  • The Good, the Bad and the Ugly:
    • curba lui Gauss,
    • distributia “power-law”,
    • concentrarea pe punctele forte, dar intr-o ordine diferita..
    • Conceptele și ipotezele lor fundamentale;
  • avantajele, dezavantajele și cum pot fi ele corectate.
  • Transformarea managementului performantei.
    • Managementul performantei in noul context organizational.
    • Sapte elemente cheie pentru o performanta ridicata
  • De la contributia individuala la contributia colectiva
  • Managementul paradoxurilor:
    • paradoxul competitiei,
    • paradoxul responsabilizarii,
    • paradoxul colaborarii,
    • paradoxul motivatiei
  • Abordari noi in managementul performantei:
    • OKRs - obiective si rezultate cheie,
    • Checkpoints - evaluari constante,
    • Sync-up - alinieri,
    • Crowdsourcing
  • Adio, dar raman cu tine:
    • Ar trebui sa renuntam la evaluarea performantelor?
    • Alternative la managementul formal al performantei.

Ziua 2 (specialisti HR): Designul si implementarea unui program eficient de evaluare a performantei.

  • Contributia colectiva – mai mult decat performanta individuala. Argumentele pentru un sistem eficient de management al performantei.
  • De fapt, nu este vorba despre evaluarea performantelor, ci despre sistemul de resurse umane. Imaginea de ansamblu: premisele și consecintele.
  • O analiza cantitativa a eficacitatii strategiilor de management al performantei. Elementele ce definesc un sistem bun de evaluare a performantei.
  • Proiectarea sistemului. Optiuni. Intrebarile dificile ce isi cauta raspuns.
  • Implementarea: etapele si planificarea lor in timp. Gestionarea continua a procesului.
  • Managementul celor care pot asigura succesul sau pot bloca procesul de implementare. Analiza stakeholder-ilor si gestionarea lor pe parcursul proiectului.

Ziua 2 (manageri de linie): Imblanzirea procesului. Managementul contributiei colective

  • Contributia colectiva – mai mult decat performanta individuala.
    • Argumentele pentru un sistem eficient de management al performantei.
    • Rolul managerilor in noul mediu organizational.
    • Ciclul Managementului Performantei.
    • Planificarea performantei - stabilirea așteptarilor și a obiectivelor.
    • Pas in doi: obiectivele de business vs. obiectivele legate de dezvoltarea colaboratorilor.
    • Managementul si Coachingul de performanta. Paradoxul manager - coach.  Managerul ca si coach.
    • Evaluarea performantei. Erorile de evaluare si cum pot fi ele evitate (efectul de Evaluator, evaluari prea mari, inconsecventa in aplicarea standardelor, efectul de Halo și alte erori cognitive etc.).
    • Intalnirea de evaluare a performantei: echilibrul delicat dintre lauda și critica, trecut și viitor. Structura tipica; documentarea performantei și a comportamentelor; gestionarea subiectelor dificile;
    • Tehnici de feedback. Losada ratio / Sandwich / Situatie - Comportament - Impact / model CEDAR / Start - Stop – Continua
    • Crearea planurilor individuale de dezvoltare (IDP).

Material suplimentar: Modelul de coaching GROW (Obiectiv, Realitate, Optiuni, Decizie).

Metode de invatare:

  • Folosim  metode interactive, care includ exercitii individuale si de grup
  • Prezentam studii de caz si exemple relevante
  • Simulari de business
  • Materiale tiparite
Trainer
Florin Tataru

Florin are o experienta de peste 17 ani in managementul resurselor umane, timp in care a lucrat ca manager de resurse umane in companii din diverse industrii, din telecom, FMCG, productie, si energie. A condus proiecte complexe de schimbare organizationala in companii cu peste 3000 de oameni si a finalizat cu succes cel mai mare proces de transformare organizationala in sectorul electric. A avut de administrat bugete de peste 100 de milioane de euro si a condus echipe de peste 50 de oameni.

Fiind expus la o gamă completă de activități de resurse umane, in mai multe industrii, expertiza lui acopera atat ​​perioadel de creștere ridicată, cat si proiecte de eficientizare

Florin este absolvent al programului ExecutiveMBA derulat de ASEBUSS & Kennesaw Kennesaw State University si are un Masterat in Psihologie Organizațională si Economica la Universitatea din București. De asemenea, si-a finalizat programul de certificare in coaching la scoala fondata de Sir John Whitmore - Performance Performance Consultants International, Londra.

Investitie / participant
Info

Sediul Cteam, Calea Grivitei, Nr. 8-10, Etaj 1 Bucuresti, sector 1

Pachetul de curs include: materiale tiparite, pranz, pauze de cafea, diplome de participare

10-11apr2019

Recrutare si Selectie

Executivul: “De ce avem 4% pozitii deschise (open) in acest trimestru?”.

Managerul: " De ce pozitiile vacante din departamentul meu nu sunt recrutate rapid ? De ce nu vad mai multi candidati".

Candidatul "De ce nu am fost eu recrutat ?"

Cu intrebari ca acestea suntem familiarizati toti cei care traim in "lumea recrutarii".  Pentru a dezvolta o fundatie solida a gestionarii resurselor umane avem nevoie de a integra procesul de Recrutare si Selectie in business, astfel sa aducem o contributie adevarata in atingerea obiectivelor strategice ale organizatiilor. Cum? Prin implementarea conceptului, modului de lucru “Integrare Strategica a Recrutarii si Selectiei”.

Ce inseamna aceasta? Furnizarea in timp util a fortei de munca, calificate corespunzator, cu o analiza eficienta a postului respectiv si cu implicarea managerilor de linie in practicile si procesele de recrutare si selectie.

“Right people on the right place at the right time, with involvement”

Pe parcursul a doua zile va invitam sa exersam cele mai bune practici si metode de Recrutare si Selectie!

Obiective training:

Instruirea si ghidarea participantilor (prin metode de training, facilitare – inclusiv role-play) pentru:

  • Asimilarea celor mai bune practici in R&S
  • Intelegerea impactului pe care il genereaza R&S in activitatea departamentului HR dar si impactul pe care il are asupra intregii companii
  • Insusirea metodelor prin care managerii vor deveni parteneri activi in R&S astfel incat aceasta sa genereze plus de valoare companiei
  • Intelegerea importantei R&S in procesele de business si cresterea imaginii de angajator preferat al companiei

Recomandat pentru:

  • Manageri HR, specialisti HR si generalisti HR
  • Manageri care vor sa inteleaga  rolul unui HR Business Partner

 

Metode de invatare:

  • Prezentarea unor cunostinte si practici relevante de catre trainer
  • Exercitii practice ce implica in mod activ participantii (individual si in cadrul echipelor)
  • Studii de caz/ schimburi de opinii si/sau cunostinte/ materiale speciale
  • Materiale tiparite

Repere din agenda:

  • Rolul R&S in strategia HR, legatura cu nevoile si strategia intregii companii
  • Structura procesului de recrutare in 6 pasi 
  • 5”W” & 1”H”
  • What – cerere initiala; Why? – clarificarea nevoii; Who? – conturarea profilului;   Where? – surse; When? – deadline; How? – metode…….si dupa procesul de recrutare (feedback nou angajat si manager, program de inductie)
  • Cum realizez Profilul Postului / Ciclul PDCA: Plan, Do, Check, Action
  • Sursele de recrutare
  • Anuntul de recrutare
  • Metode de recrutare
  • Interviul
    • Interviul de selectie bazat pe competente
    • Pregatirea pentru interviu
    • Sustinerea interviului
    • Evaluarea candidatilor, realizarea raportului de interviu
  • Ofertarea candidatului ales
  • Pasii dupa finalizarea procesului de R&S
  • Evaluarea procesului de R&S
Trainer
Raluca Tataru – Senior Consultant

Raluca este Managing Director al Cteq Romania, companie partenera Cteam, care ofera servicii de executive search si outsourcing in segmentul IT. Raluca are o vasta experienta in servicii profesionale, strategie de resurse umane, design organizațional, comunicare si executive search. Raluca are o experienta solida in segmentul recrutarii, atat ca profesionist activ, cat si ca manager de echipa. Raluca a coordonat echipa de recrutare la nivel national, conducand proiecte diferite, de la nivel de recrutare de masa pana la executive search pentru Top Management. De asemenea, a experimentat acest proces deopotriva in interiorul companiilor pentru care a activat, dar si din pozitie de consultant peste 4 ani, deservind clienti atat din aria companiilor multinationale, cat si a antreprenoriatului.

Investitie / participant
Info

Sediul Cteam: Calea Grivitei 8 - 10, etaj 1, sector 1, Bucuresti

2 zile

Pachetul de curs include: materiale tiparite, pranz, pauze de cafea, diplome de participare.

18-19apr2019

Employer Branding

Un business de top are nevoie de echipe de top. Dar, pe o piata concurentiala, doar o imagine angajator solida poate face diferenta pentru a atrage, a motiva si a retine cele mai potrivite profile pentru companie.   

Un studiu al organizatiei Galup arata ca 79% dintre angajati nu sunt implicati (sau sunt de-a dreptul demotivati) in munca pe care o fac, ceea ce atrage dupa sine o pierdere de productivitate estimata la 31.5 milioane de dolari. A creste implicarea angajatilor este intim legat de cresterea profitabilitatii businessului.

Identitatea brandului de angajator este mai mult decat o simpla strategie de comunicare. Ea se construieste in timp real si este suma tuturor conversatiilor angajatilor, a marturiilor fiecarui fost angajat, a politicilor si procedurilor din companie, a experientelor economice si psihologice din ciclului de viata al angajarii.  

De aceea o strategie eficienta de constructie a imaginii angajator se bazeaza pe instrumente si perspective precise, capabile sa asigure coerenta intre mesajul vehiculat si realitatea businessului.

In timpul acestui workshop, participantii vor primi informatii relevante si structurate despre modul in care isi pot defini strategia OD si despre instrumentele necesare implementarii acesteia (stabilirea tabelului de bord, stabilirea diagramelor organizationale adecvate, principiile realizarii descrierii posturilor, gradarea posturilor, evaluarea eficientei design-ului organizational, etc.). Mai mult, participantii isi vor insusi fundamentul actiunilor HR in acceptiunea de astazi – cum pot influenta atat strategia companiei, cat si dezvoltarea acesteia in viitor.

Prin intermediul acestui workshop, participantii vor lucra pe:

  •  Importanta imaginii angajator
  •  Promisiunea de brand (EVP)
  •  Instrumentele strategice si tactice
  •  Best practices
  • Obiectivele business
  • Strategia de comunicare

Recomandat pentru:
•    Manageri, specialisti si generalisti HR

Repere din agenda:
•    Context & definitii (brand de produs/ servicii/ individual/ companie);
•    Brandul = PROMISIUNE; Atributele unui brand puternic: Relevanta, Autenticitate, Consistenta, Implicare;
•    Definitia pozitionarii si beneficiile sale;
•    Conceptul „celor 3 creiere”: Definitie, aplicabilitate practica; Legatura cu brandul/ pozitionarea.
•    „Mesaje cheie” ce sustin Imaginea de Angajator Perceptiile (din interior, din exterior);
•    constructia imaginii de angajator prin prisma celor 4 niveluri: individ, echipa, companie, comunitate;
•    Modelul Iceberg si Curba S.
•    Construirea pilonilor de baza pentru Imaginea de Angajator folosind o „Busola”
•    reconstituirea “liniei vietii organizatiei”;
•    tiparele, valorile si viziunea organizatiei ce se regasesc in conceptul de brand (promisiune, atribute, arhitectura);
•    barierele in implementarea viziunii companiei & employer branding;  
•    constructia planului de actiune si cooptarea stakeholder-ilor;
•    best practices.

Metode de invatare:
•    Folosim  metode interactive, care includ exercitii individuale si de grup.
•    Prezentam studii de caz si exemple relevante.
•    Simulari de business.
•    Materiale tiparite.

 

Trainer
Raluca Tataru

Raluca este Managing Director al Cteq Romania, companie partenera Cteam, care ofera servicii de executive search si outsourcing in segmentul IT. Raluca are o vasta experienta in servicii profesionale, strategie de resurse umane, design organizațional, comunicare si executive search. Raluca are o experienta solida in segmentul recrutarii, atat ca profesionist activ, cat si ca manager de echipa. Raluca a coordonat echipa de recrutare la nivel national, conducand proiecte diferite, de la nivel de recrutare de masa pana la executive search pentru Top Management. De asemenea, a experimentat acest proces deopotriva in interiorul companiilor pentru care a activat, dar si din pozitie de consultant peste 4 ani, deservind clienti atat din aria companiilor multinationale, cat si a antreprenoriatului.

Investitie / participant
Info

Sediul Cteam: Calea Grivitei 8 - 10, etaj 1, sector 1, Bucuresti

Pachetul de curs include: materiale tiparite, pranz, pauze de cafea, diplome de participare.

Imi face mare placere sa impartasesc parerea mea despre cursurile Cteam. Am participat deja la mai multe cursuri din seria celor dedicate comunitatii de HR si pentru ca mi-au placut, imi propusesem deja sa particip la intreaga serie de cursuri. Pentru ca trebuie sa ma opresc numai la unul, am ales sa ii multumesc Alinei care ne-a indrumat la cursul de Excel. Rabdarea Alinei si capacitatea deosebita de a se face inteleasa sunt intrecute doar de cat de bine stapaneste Excel-ul. Desi subiectul e relativ tehnic si nu cel mai usor de abordat, Alina ne-a facut sa ne simtim increzatoare ca vom pleca de la curs cu cel putin cateva tips & tricks despre cum sa ne facem viata mai usoara cu ajutorul Excel-ului. La cursul acesta, la fel ca la celelalte la care am participat, am apreciat profesionalismul intregii echipe, veselia cu care suntem intampinati de fiecare data si de care ne bucuram pe toata durata cursului si cunostintele dobandite. Important pentru mine este si faptul ca, prin participarea la cursurile Cteam, am castigat accesul la profesionisti foarte buni la care pot apela cu incredere acum cu orice solicitare.

Roxana Spinu, HR Business Partner

I have participated in 3 HR courses organized by Cteam during 2016-2017 and I was very impressed by the way their trainers are sharing ideas, how the course agenda is being structured, by all the real life relevant examples which make you recall all the topics approached which make you better understand the learning material. The trainers have a friendly attitude and a big respect shown to the training content and the course participants and are very open to share information, examples and knowledge. All the staff and trainers from Cteam have a natural passion to strain people to understand even the most abstract concepts and the training material. Wish you to keep sharing with the participants your endless enthusiasm and experience and you'll not only find continuous challenges but a lot of happy and well trained professionals. Thank you Cteam for the memorable experiences, the accumulated knowledge, and the great friends that I have gained.

Patricia Bazna, HR Manager Supply – Bergenbier